طنـــــــــــــــــا بـــــــ دار....
سنگ یا قلب؟
امیدوارم سر قبرم حداقل یک نفر گریه کنه!!!!

طناب را به گردنم آویختند...

گفتند:آخرین آرزویت؟؟

گفتم دیدار یار..

گفتند:خسته است!

تاصبح طناب دار تو را میبافت...!!!

 



نظرات شما عزیزان:

فرناز
ساعت16:51---2 آبان 1392
تواین وب به عکسم رای بده

نوشین
ساعت9:22---25 مهر 1392


نوشین
ساعت9:22---25 مهر 1392
بیا تبادل لینک
پاسخ:ok


Hilary
ساعت7:54---25 مهر 1392
سلام لیــنکی بلیــنک عژیژم...

ممنون که سر زدی
پاسخ:khahesh gOlaM:D


سبحان
ساعت17:21---9 مهر 1392
سلام _بسيار زيبا نوشتي_دلت مثل خودم پر درده_لايق دونستي لينك كن با نام اسير دست سرنوشت _اميدوارم دوستاي خوبي بشيم
پاسخ:alan dele ki khalie?:(


taravat
ساعت14:55---8 مهر 1392
اگر کسی را نداشتی که به او فکر کنی به اسمان بیندیش زیرا درآن کسی هست که به تو می اندیشد
پاسخ:kasio daram ke besh fek konam dg khaste shodam az fek kardan....


احسان
ساعت12:24---6 مهر 1392
اپم
پاسخ:ooooooooooof cheghad ziad up mikoni


احسان
ساعت22:37---3 مهر 1392
اپم

احسان
ساعت19:30---2 مهر 1392
زیبابود مرسی راستی اپم

bluegirl~arezuo
ساعت12:48---2 مهر 1392
دست ازپا خطاکنی تعویض میشوی



همین حوالی کسی شبیه توست..این است پیام عشق های امروزی

آپم.
پاسخ:تلخی قصه اونجاست که وقتی دلم سوخت ، دلش خنک شد !


mehdi
ساعت17:48---1 مهر 1392
slm webe ghashangi dari age dos dashti be webe manam biya merc

mehdi
ساعت17:44---1 مهر 1392
slm webe ghashangi dari age dos dashti be webe manam biya merc

احسان
ساعت11:04---31 شهريور 1392
زیبابود مرسی راستی اپمممم

masoud1616
ساعت10:38---30 شهريور 1392
شاید فراموشت شدم،شاید دلت تنگه برام

شاید بیداری مثل من،به فکر اون خاطره ها

شاید تو هم شب که می شه،می ری به سمت جاده ها

بگو تو هم خسته شدی،مثل من از فاصله ها

با هر قدم برداشتنت، فاصله بینمون نشست

لحظه ای که بستی در رو،شنیدی ، قلب من شکست

یادت بیاد که من کی ام،همون که می میره برات

همونی که دل نداره برگی بیفته سر راهت

نمی تونم دورت کنم لحظه ای از تو رویاهام

تو مثل خالکوبی شدی،تو تک تک خاطره هام

از کی داری تو دور می شی،از من که می میرم برات

از منی که دل ندارم برگی بیفته سر راهت

نمی تونم دورت کنم لحظه ای از تو رویاهام

تو مثل خالکوبی شدی،تو تک تک خاطره هام

از کی داری تو دور می شی،از من که می میرم برات

از منی که دل ندارم برگی بیفته سر راهت



بگو من از کی بگیرم حتی یک بار سراغتو

دارم حسودی می کنم به آینه ی اتاق تو

کاش جای اون آینه بودم،هر روز تو رو می دیدمت

اگر که بالشت بودم هر لحظه می بوسیدمت

نمی تونم دورت کنم لحظه ای از تو رویاهام

تو مثل خالکوبی شدی،تو تک تک خاطره هام

از کی داری تو دور می شی،از من که می میرم برات

از منی که دل ندارم برگی بیفته سر راهت

از کی داری تو دور می شی،از من که می میرم برات

از منی که دل ندارم برگی بیفته سر راهت
پاسخ:ساعت های نبودنت روی مچم بسته نمیشود ، حلقه می شوند دور گردنم !


masoud1616
ساعت10:03---29 شهريور 1392
گاهی وقتا توی رابطه ها

نیازی نیست طرفت بهت بگه :

برو !

همین که روزها بگذره و یادی ازت نگیره

همین که نپرسه چجوری روزا رو به شب میرسونی

همین که کار و زندگی رو بهونه میکنه...



همین که دیگه لا به لای حرفاش دوستت دارم نباشه

و همین که حضور دیگران توی زندگیش

پر رنگ تر از بودن تو باشه

هزار بار سنگین تر از

کلمه ی برو واست معنا پیدا میکنه

پس برو

قبل از اینکه ویرون تر از اینی که هستی بشی...



پس منم میرم ...
پاسخ:الان که این را می نویسم ساعت دقیقا راس نبودن توست ؛ تو هر موقع دلت خواست بخوان …


SAHELY
ساعت19:14---28 شهريور 1392
خدایا...

میوه ی ممنوعه ات بر روی زمین ،درکجا به دنبال دندان های حریص من است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

هوس کرده ام از زمین اخراجم کنی...

ثنا جون سلام.اگه دوست داشتی می تونی به وب منم سر بزنی.
پاسخ:hatman


SAHELY
ساعت19:14---28 شهريور 1392
خدایا...

میوه ی ممنوعه ات بر روی زمین ،درکجا به دنبال دندان های حریص من است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

هوس کرده ام از زمین اخراجم کنی...

ثنا جون سلام.اگه دوست داشتی می تونی به وب منم سر بزنی.
پاسخ:ok


پاتوق دلها
ساعت9:02---27 شهريور 1392
سلام عیزم مر30 ک ب من سرزدی وب توهم خوشملههههههههه

چشم لینک میکنم



توهم اگه خاستی باپاتوق دلها منو لینک کن



خدافسسسسسسسسسسس
پاسخ:link shodi:D


Alicabof5
ساعت22:10---26 شهريور 1392
وا

نظرم چرا اینجوری شد؟

این که شکل گل بود

پاکش کن سانا
پاسخ:hala kho0b shod?:D


Alireza
ساعت20:58---26 شهريور 1392
سلام

وبلاگ جالب و قشنگی داری

مخصوصا حباب های قلب

موفق باشی

_____(¯`:´¯)

_____ (¯ `•✦.•´¯)

_____ (_.•´/|\`•._)

_______ (_.:._)__(¯`:´¯)

__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)

(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)

(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶

__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶

____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶

_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶

______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶

______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶

_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶

¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶

¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶

¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶

______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶

____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶

___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶

___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶

_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶

-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

___|___|___|_____|___|___|___|___

__|___|___|____|___|___|____|__|__

___|___|___|____|___|___|_|__|___|_

__|___|___|____|___|___|___|___|__
پاسخ:ghashnGe:D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 25 شهريور 1392 ساعت 18:19 توسط ❤❤Aloneeeee❤❤